Dobra kserokopiarka to sprzęt elektroniczny, który jest jednym z najbardziej przydatnych w firmach, które wykorzystują tradycyjny obieg dokumentów. Pozwalają one na kopiowanie i drukowanie potrzebnych w danym momencie dokumentów, a jak wiadomo sprawy papierkowe, są po prostu obowiązkiem każdej firmy. Jaką kserokopiarkę warto więc wybrać do swojego przedsiębiorstwa?
Rodzaje kserokopiarek
Kserokopiarki to oczywiście urządzenia, które są dostępne w kilku rodzajach. Pierwszy z nich to kserokopiarki monochromatyczne. Jak sama nazwa wskazuje, nie oferują one drukowania w kolorze, każda kartka, która opuści kserokopiarkę, będzie więc czarno-biała. Drugim typem są oczywiście kserokopiarki kolorowe. Ich główną różnicą jest oczywiście możliwość drukowania w kolorze, co w wielu sytuacjach może okazać się bardzo przydatne.
Na co zwracać uwagę przy wyborze kserokopiarki?
Kupując odpowiednią kserokopiarkę do swojej firmy, trzeba zwrócić uwagę przede wszystkim na parametry tego sprzętu. Należą do nich takie rzeczy jak prędkość druku, wydajność, pojemność papieru, moc, wymiary, zużycie energii, zastosowane oprogramowanie, a także pamięć wewnętrzna.
Nowoczesne kserokopiarki to bardzo sprawny sprzęt, który charakteryzują się wysoką prędkością wydruku. Do tego warto zwrócić uwagę na pojemność papieru, gdyż będzie to wpływać na wygodę korzystania z kserokopiarki. Oczywiście dość istotne jest też zużycie energii, gdyż jest to jeden z parametrów mających bezpośredni wpływ na koszty eksploatacji kserokopiarki.
Gdzie kupić kserokopiarkę do firmy?
Chcąc wyposażyć swoją firmę w odpowiednią kserokopiarkę, trzeba poszukać odpowiedniego przedsiębiorstwa prowadzącego sprzedaż kopiarek. Przykładem takiej firmy jest przedsiębiorstwo ArCan, które zajmuje się sprzedażą oraz wynajmem kserokopiarek, a także innych urządzeń biurowych w tym drukarek, niszczarek, ploterów, czy też liczarek banknotów. Do oferty należy doliczyć też serwisowanie urządzeń biurowych, a także usługi informatyczne.