Maciej Dutko: Konkurencyjne oczko

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
Cena: 27,00 zł 27.00
quantity szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: 5700495
Pin It

Opis

Jak przekonać klienta, że to Twoja oferta jest najlepsza
i zdystansować rynkowych rywali?
Poznaj 21 sprawdzonych sposobów i tricków!



Maciej Dutko - E-biznes. Poradnik praktyka


Dowiedz się, jak sprzedawać skuteczniej, nie zaniżając cen.
A wręcz, jak sprzedawać drożej, a przy tym więcej niż konkurencja!



Tytuł: Konkurencyjne "oczko". 21 sposobów, dzięki którym staniesz się lepszy od konkurencji
Autor:
Maciej Dutko
Data wydania: 2009
Objętość: 13 odc. (68 minut audio,  format .mp3 + 35 stron, format .pdf)
ISBN: 978-83-62656-12-7



Możesz wybrać dostawę
w eleganckim wydaniu pudełkowym na CD
lub w formie przesyłki elektronicznej (bez nośnika).



Publikacja prosto od Autora
(na życzenie autograf lub dedykacja)

  

 Kiedy ostatnio zastanawiałeś się, jak to jest, że jedni osiągają w życiu sukces, innym zaś ciągle coś nie wychodzi? Przecież wszyscy mamy równe szanse: jedna głowa, para rąk, dwoje oczu i uszu, 24 godziny dziennie do dyspozycji... Dlaczego zatem niektórzy ludzie oraz niektóre oferty są bardziej konkurencyjne od innych?


Dowiedz się:

  • Czym w zasadzie jest „konkurencja” i „konkurencyjność”?
  • Jaki pozytywny wpływ wywiera walka konkurencyjna na rynek i konsumentów?
  • Jakie mechanizmy rządzą wyborami dokonywanymi przez klienta (na co zwraca uwagę wybierając tę a nie inną ofertę)?
  • Jakie są najważniejsze elementy budowania przewagi konkurencyjnej?
  • Czy nadal warto oferować klientom gratisy oraz udział w programach lojalnościowych i partnerskich?
  • Jak chronić swoją konkurencyjność wśród innych „drapieżników” rynku?


Kto ma 21 w kartach, ten wygrywa. Podobnie w e-biznesie: tylko Ci, którzy wiedzą, jak skutecznie konkurować na coraz bardziej drapieżnym i zatłoczonym rynku internetowych sprzedawców i klientów, będą potrafili nie tylko przetrwać wszelkie kryzysy i gospodarcze niepokoje, ale przede wszystkim dystansować konkurencję i przyciągać klienta.

Chcę Ci przedstawić Świętego Graala konkurencyjności – 21 sprawdzonych w praktyce sposobów na budowanie etycznej, zgodnej z prawem i przede wszystkim skutecznej przewagi rynkowej w walce o względy klienta.

Dlaczego powinieneś poznać te zasady? Ponieważ dziś nie każdy znajdzie w tej wirtualnej przestrzeni nabywców dla swoich produktów. Znajdą ich tylko najlepsi!

 

Przyciągaj klientów NIE ZANIŻAJĄC cen!

 





 


 


 

Opinie o produkcie (0)

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl