Maciej Dutko: Copywriting - licz się ze słowami!

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
Cena: 57,00 zł 57.00
quantity szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: 10690247
Pin It

Opis

Jak to jest, że jedni sprzedawcy zacierają ręce i liczą zyski, podczas gdy inni, nawet tańsi, nie potrafią przekonać klienta?
Czy wiesz, że wystarczy poznać kilka prostych trików, by tworzyć oferty nawet o 3000% (!) skuteczniejsze od Twojej konkurencji?



Maciej Dutko - Copywriting - licz się ze słowami!


Czy Twoje oferty sprzedają tak skutecznie, jakbyś tego sobie życzył? A może chcesz poznać najważniejsze zasady tworzenia dobrych opisów, które pozwolą Ci skuteczniej wpływać na decyzje zakupowe klienta?



Tytuł: Copywriting - licz się ze słowami!
Autor:
Maciej Dutko
Data wydania: 2012
Objętość: 140 minut video
Format wideo: uniwersalny (.mp4)
ISBN: 978-83-63132-01-9



Możesz wybrać dostawę w eleganckim wydaniu pudełkowym na CD lub w formie przesyłki elektronicznej (bez nośnika).



Publikacja prosto od Autora
(na życzenie autograf lub dedykacja)




Z tego szkolenia dowiesz się, które elementy oferty najsilniej wpływają na decyzje zakupowe klientów i jak tworzyć oferty, którym klient nie będzie potrafił się oprzeć. Wiedza sprawdzona w praktyce, na grupie kilku tysięcy sprzedawców internetowych.


 

Z publikacji "Copywriting - licz się ze słowami!" dowiesz się:

  • Dlaczego ponad 80% sprzedawców tworzy opisy, które nie działają na klienta?
  • Jakie trzy warunki musi spełniać dobry tytuł oferty?
  • Dlaczego teksty "skanowalne" sprzedają skuteczniej?
  • Jak za pomocą odpowiednich słów wpływać na klienta?
  • Jakie strategiczne błędy popełniają e-sprzedawcy?
  • Jak sprzedawać więcej i drożej dzięki dobrej ofercie?

 


Już czas zacząć tworzyć skuteczne oferty! Już czas zacząć sprzedawać!

     

      

Zawartość szkolenia:
 

Wprowadzenie (3:45)

 Wstęp Marka Olejniczaka (szkolenie odbyło się on-line w 2011 roku dla uczestników serwisu MiastoSzkoleń). 


Szkolenie "Copywriting - licz się ze słowami"
(128:15), a w nim m.in.:

Copywriting - jak to się robi?
"Informuję, że...", czyli jak nie sprzedać produktu
Dobry tytuł - pierwszy żołnierz na froncie sprzedaży
Czy długość ma znaczenie?
Skanowalność a jakość oferty
Psychologia sprzedaży i NLP, czyli synonimy nie istnieją!
Siła pozytywnych słów
Sprzedawców strzały w stopę
Zez rozbieżny - jak minąć się z klientem
Sprzedawaj drożej, ale więcej dzięki dobrej ofercie
Wstrząsające zdjęcia - antywisienka na torcie

Podsumowanie (8:00)


Jeśli chcesz pogłębić swoją wiedzę o copywritingu, poznać dodatkowe triki zwiększające sprzedaż, nauczyć się jeszcze skuteczniej wpływać na odbiorcę, polecam również moją książkę, wydaną przez Wydawnictwo Naukowe PWN:

Maciej Dutko - Copywriting internetowy

 

Czy jesteś gotowy poznać zasady,
które zwiększą Twoją sprzedaż?

 







 


 


Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl