"E-biznes do Kwadratu – Spotęguj Swoją Sprzedaż!" Maciej Dutko – szkolenie wideo dla e-sprzedawców (18,5 godz.)

e-biznes-2-box-3d.png
  • promocja
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
Cena: 697,00 zł 997,00 zł 697.00
quantity szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 1
Kod produktu: 20127301_20160928170140
Pin It

Opis

Szkolenie dla e-sprzedawców "E-biznes do Kwadratu" - Spotęguj Swoją Sprzedaż! Prowadzi: Maciej Dutko

SZKOLENIE WIDEO DLA E-SPRZEDAWCÓW
"E-BIZNES DO KWADRATU – SPOTĘGUJ SWOJĄ SPRZEDAŻ!"

33 proste i skuteczne metody poprawy ofert Wzrosty sprzedaży nawet o ponad 10.000%
18,5 godzin wideo (odpowiednik 3 dni szkolenia) 42 moduły tematyczne
11 tysięcy przeszkolonych sprzedawców Wiedza uniwersalna (dla handlujących na Allegro, eBay, na OLX, otodom, w e-sklepie i nie tylko)

 

Zamów teraz! Zgarnij bonus: „Biblię e-biznesu” (wart. 129 zł)
a przy tym zaoszczędź kolejne 100 zł
(od 1 października cena rośnie do 797 zł, a od grudnia - do 997 zł).

Biblia e-biznesu 2 - Maciej Dutko

 

LUB ZAMÓW INDYWIDUALNE SZKOLENIE
STACJONARNE DLA SWOJEJ FIRMY!
Wersja skrócona (1 dzień): 4900 zł/grupa do 20 osób
Wersja rozszerzona (2 dni): 8500 zł/grupa do 20 osób
Szczegóły: dutkon@dutkon.pl

 

Kiedy Allegro było żyłą złota…

10 lat temu my, e-sprzedawcy, żyliśmy jak pączki w maśle: wystarczyło wystawić cokolwiek, aby liczyć zyski. Te czasy minęły: rynek zalała fala cenodajek, podaż wielokrotnie przekracza popyt, a obroty większości firm sukcesywnie spadają. Jak by tego było mało, coraz trudniej o wysoką pozycję w Google, akcje na Facebooku nikogo już nie wzruszają, a do tego – Allegro wprowadza cholerną „trafność”, która dodatkowo psuje krew…

Jak to możliwe, że gedy większość traci,
garstka wybranych (i wcale nie największych) nadal mnoży zyski?

Od 2007 r. z fascynacją analizuję te zmiany. Z obserwacji tych wynikają bezcenne wnioski: tajemnicze procesy układają się w logicznie powiązane przyczyny i skutki, a pozornie przypadkowe błędy, które wykrwawiają kolejne biznesy, stają się łatwymi do rozpoznania i wyeliminowania wzorcami. Większość sprzedawców nie zdaje sobie z tego sprawy i zamiast poprawić to, co najbliżej, jak złą mantrę powtarza pytanie:

„A może powinienem zwiększyć nakłady na promocję?”

Jasne, możesz. Tylko po co, skoro najbardziej śmiercionośne błędy tkwią w Twojej ofercie, a wykupienie drogiej reklamy w AdWords, na Facebooku albo mailingu sprawi tylko, że… zobaczą je kolejne tysiące niedoszłych klientów? 

Jeśli chcesz skutecznie sprzedawać,
zacznij od poprawienia swojej oferty od środka!

Przez ostatnie 10 lat pomogłem ponad 100 tysiącom e-sprzedawców w ustaleniu i usunięciu słabych stron ich ofert. Robię to poprzez książki i liczne artykuły, na szkoleniach, takich jak „E-biznes do Kwadratu”, a bardziej zajęci zamawiają audyt swojej oferty (Audite.pl).

Wyznaję zasadę, że zmuszanie do rozwiązywania łamigłówek dorosłych ludzi nie ma sensu; dlatego biorę konkretne pieniądze za to, aby podać im na tacy konkretne i łatwe do wdrożenia, a przy tym niezwykle efektywne techniki, triki i zasady, które pozwalają osiągać ponadprzeciętne zyski. A przy tym zmniejszyć wysiłek i ograniczyć koszty prowadzenia e-biznesu!

"E-BIZNES DO KWADRATU"
TO 33 ŁATWE PIGUŁKI NA POPRAWĘ E-SPRZEDAŻY

 

Dla kogo?

  • Jesteś e-sprzedawcą? To szkolenie jest dla Ciebie.
  • Sprzedajesz na Allegro albo w e-sklepie? Szczególnie zapraszam. Ale znajdziesz tu rady i techniki uniwersalne, do wykorzystania niemal w każdym innym kanale e-sprzedażowym.
  • Działasz w nietypowej branży? Najbardziej nietypowi sprzedawcy popełniają te same typowe błędy.
  • Sprzedajesz mało/średnio/dużo? To nie ma znaczenia – poznasz uniwersalne techniki i zasady niezależne od skali sprzedaży (szkoliłem z nich tysiące małych, jednoosobowych firm, jak i duże spółki giełdowe)!
  • Twoja konkurencja sprzedaje lepiej niż Ty? Może była już na szkoleniu "E-biznes do Kwadratu"?;)

 

Co zyskasz na szkoleniu stacjonarnym?

A zamawiając wersję on-line – to samo otrzymasz w formie 18,5-godzinnego szkolenia wideo, podzielonego na logiczne i lekkostrawne porcje.

 

Czego się dowiesz?

Szkolenie składa się z wprowadzenia i czterech głównych bloków. Każdy z nich to osobny obszar, który możesz „podrasować” na co najmniej kilka sposobów, by silnik Twojego e-biznesu pracował znacznie wydajniej.

Oczywiście największe i najszybsze wzrosty notują sprzedawcy mali i początkujący, u których do poprawy zazwyczaj jest sporo, jednak i olbrzymie firmy po moich szkoleniach i audytach poprawiają ważne błędy. A wzrost sprzedaży o „zaledwie” 5-10% u dużego przedsiębiorcy to zmiana na poziomie ok. 40 zamówień dziennie (czyli o ponad 1000 transakcji więcej miesięcznie!).

A takie właśnie (i jeszcze lepsze) wyniki osiągali moi Klienci!

 

Plan szkolenia (wersja on-line):

Blok 0: Wstęp
 
01. Przywitanie (3:19 min.; 6,09 MB) Problem: spadająca sprzedaż, grymaszący klienci, konkurencja zaniżająca ceny. Rozwiązanie: 33 pozacenowe techniki i strategie, które pozwolą osiągnąć wzrosty, kiedy wszystkim dookoła sprzedaż spada. Oto istota szkolenia „E-biznes do Kwadratu”.
 
02. Kim jest Maciej Dutko? (11:22 min.; 28,7 MB) Idąc do lekarza dobrze wiedzieć, kto zacz: jakie ma doświadczenie i osiągnięcia, w czym się specjalizuje i jakimi sukcesami może się pochwalić. Zanim zainwestujesz swój czas w szkolenie „E-biznes do Kwadratu”, i Ty dowiedz się, kto będzie Twoim przewodnikiem.
 
03. Plan i zawartość szkolenia (9:11 min.; 15,2 MB) Przekrojowy plan naszego szkolenia.
 
04. Czy to jest skuteczne? (8:29 min.; 14,3 MB) Łatwo powiedzieć: „Kup pan kota w worku!”. „Ale czy ten kot działa?” – zapytasz. Działa. I to cholernie dobrze. Zresztą, przekonaj się sam.
 
05. Ważne założenia (7:31 min.; 11,8 MB) Im dokładniej ustalimy reguły gry, tym szybciej i tym lepsze efekty osiągniesz. Oto kilka podstawowych założeń naszego szkolenia i poprawy Twojej e-sprzedaży.
 
06. Co Cię gryzie? (5:51 min.; 10,4 MB) Czy jesteś jak Wiewiór z „Epoki lodowcowej”, goniąc za złotówką, jak on za swoim orzeszkiem? Większość polskich e-sprzedawców ma właśnie ten problem: ślepą gonitwę za pieniądzem i ucieczkę przed ścigającą konkurencją. Tymczasem ten model można i warto zmienić.
 
07. Czy cena czyni cuda? (1:21:42 godz.; 60 MB) Czyni. Ale tylko, jeśli nie dajesz klientowi innych argumentów zakupowych. Dowiedz się, kiedy „cenocentryzm” ma sens, a kiedy będzie strzałem w stopę i jakie są skutki osiągnięcia tzw. „ceny betonu”. Poznaj „piramidę decyzji zakupowych” oraz „wagę zakupową”, na której klient waży argumenty „za” i „przeciw” wyborowi Twojej oferty. Dowiedz się, co to „zakres temperatury cenowej” i zrozum, dlaczego niska cena… coraz częściej odstrasza, niż zachęca.
 
08. Klaskacze, niedociśnięte cytryny i AIDA ( 8:34 min.; 21,3 MB) Dlaczego „marketing krzyku” jest słaby? Czy Twoja oferta cierpi na „syndrom niedociśniętej cytryny” (założę się, że tak…)? Jak w praktyce stosować mądry model AIDA? Czy przepalasz stosy banknotów, wydając je niemądrze na promocję zewnętrzną (AdWords, Facebook, mailingi, bannery itp.)? Sprawdź i przygotuj się do prostych zmian.
   
Blok I: Jak przekonać klienta, by kupił
 
09. Właściwa kategoria - bądź w dobrym miejscu! (32:27 min.; 68 MB) Czy Twój produkt na pewno jest w dobrym dziale na Allegro? Czy kategorie w Twoim e-sklepie mają właściwe nazwy? Jak sprawdzić, gdzie faktycznie wchodzą klienci? Czy kategoria ma wpływ na pozycjonowanie? Jakie są skutki umieszczenia oferty w złym dziale? Kiedy warto podrzucić produkt do… niewłaściwej kategorii? Co zrobić, kiedy produkt pasuje do więcej niż jednego działu?
 
10. Skuteczny tytuł oferty - przykuj uwagę klienta (1:21:42 godz.; 138 MB) Twoja oferta jest jedną pośród wielu tysięcy. Czy wiesz, jakie 3 warunki MUSI spełnić jej tytuł, aby to właśnie w niego klient kliknął, robiąc pierwszy krok do kupna? Poznaj najważniejsze zasady i najczęściej popełniane błędy, a nauczysz się „z automatu” tworzyć skuteczne tytuły sprzedażowe.
 
11. Język korzyści - przestań informować, zacznij sprzedawać! (1:32:06 godz.; 194 MB) Czy jesteś pewien, że Twoja oferta jest dobrym sprzedawcą? Według statystyk 83% e-ofert wyłącznie informuje zamiast sprzedawać. Skala problemu jest ogromna, ale jego rozwiązanie – banalne. Dowiedz się, jak w łatwy sposób zacząć stosować język korzyści, szybko zwiększając konwersję sprzedażową nawet o kilkaset procent.
 
12. Nagłówek korzyści - zacznij od trzęsienia ziemi! (30:55 min.; 63,4 MB) Pierwsze wrażenie to jedyna rzecz, której nie można powtórzyć. Sprawdź, czy Twoje oferty od pierwszych sekund chwytają klienta za serce. A może wciąż zaczynasz od banalnego „Witaj w naszym sklepie” albo „Przedmiotem aukcji jest…”? Dowiedz się, jak przywitać klienta, aby już od pierwszej chwili rwał się do poznania Twojego produktu i aby nie mógł się doczekać kliknięcia „Kup teraz!”.
 
13. Telegraf & zmasowana argumentacja - maksimum konkretu w minimum formy (25:36 min.; 56,3 MB) Wiarygodne informacje i konkretne korzyści – to przekonuje dziś klienta skuteczniej niż wszechobecna marketingowa „wata”. Dowiedz się, jak stosować techniki telegrafu oraz zmasowanej argumentacji, aby zachęcić klienta do kupna.
 
14. Moc danych, czyli licz się z liczbami (22:32 min.; 41,9 MB) Jak wzmocnić wiarygodność oferty, podpierając ją konkretnymi liczbami? Które dane wyjątkowo mocno przekonują klientów? W jaki sposób je przedstawić, aby były odpowiednio dobitne? Na jakie błędy uważać?
 
15. Limitowanie - imadło dostępności (22:30 min.; 39,2 MB) Gdy dostępność danego produktu spada, staje się on bardziej pożądany – to nic nowego. Ale czy wiesz, w jaki sposób i które elementy swojej oferty „limitować”, aby skutecznie zdopingować klienta do decyzji zakupowej, robiąc to przy tym uczciwie i etycznie?
 
16. Sprzedawaj obrazem. Reguła "3k": kontekst, korzyść, kontrast (56:58 min.; 132 MB) Idę o zakład, że zdjęcia w Twojej ofercie sprzedażowej są… złe. Czy wiesz bowiem, jakie powinny spełniać kryteria? Nie, nie pytam o kwestie techniczne (ostrość, nasycenie czy kolory) – znacznie ważniejsze jest, by zdjęcia produktowe spełniały 3 niezwykle ważne, ale łatwe do osiągnięcia, warunki. Poznaj je i sprzedawaj obrazem!
 
17. Copywriting - licz się ze słowami! (33:48 min.; 71 MB) W marketingu słowa są jak ładunek elektryczny: mają wartość dodatnią (+) lub ujemną (-). Wielu sprzedawców nie myśli o tym, przez co ich opisy zamiast przyciągać, odpychają klienta. Poznaj proste, skuteczna, a przy tym – etyczne zasady pisania tekstów, dzięki którym Twoja oferta będzie skuteczniej zachęcać klientów do składania zamówień. Bez manipulacji, NLP czy tanich sztuczek.
 
18. Nie bądź cenodajką! Pozacenowe budowanie przewagi konkurencyjnej (1:39:10 godz.; 205 MB) Obniżenie ceny to absolutnie ostatnia rzecz, po którą powinieneś sięgać, aby pokonać konkurencję. Niestety, większość sprzedawców robi to w pierwszej kolejności i… przegrywa. Poznaj 21 pozacenowych, mądrych, niezwykle zyskownych i bardzo skutecznych sposobów na przekonanie klienta, by wybrał Twoją ofertę. Nawet, jeśli jest droższa od konkurencyjnych!
   
Blok II: Szata zdobi ofertę - stragan vs sklep
 
19. Jak Cię widzą... czyli formatowanie wewnętrzne (14:08 min.; 33 MB) Klienci wolą kupować w profesjonalnie wyglądających sklepach, a nie na obskurnych i odpychających straganach. Niezależnie, czy sprzedajesz w serwisach „aukcyjnych”, w sklepie internetowym czy innymi e-kanałami, zadbaj o kilka najważniejszych elementów wizualnych swojej oferty, dzięki którym klienci zaufają Ci bardziej niż amatorsko prezentującej się konkurencji.
 
20. Wnętrze ma znaczenie - typografia & s-ka ( 43:07 min.; 129 MB) Bywa, że oferta ma piękny, profesjonalny szablon graficzny, ale wnętrze odstrasza dziesiątkami potworków. Przypadkowe kolory, nadmiar wyróżnień, wiele krojów pisma – to tylko kilka z nich. Dowiedz się, jak prawidłowo formatować tekst i elementy graficzne, aby prezentować się profesjonalnie i poważnie. Kanon dobrej typografii kształtował się przez kilkaset lat; Ty poznasz jego podstawy w… 43 minuty!
 
21. Czy długość ma znaczenie? (13:16 min.; 67,7 MB) Dziś, kiedy e-klienci mają mało czasu i mnóstwo ofert do wyboru, wydaje się, że nasza prezentacja powinna być maksymalnie krótka. A jednak: kupujący lubią (!) długie oferty, pod warunkiem jednak, że są one zbudowane zgodnie z kilkoma fundamentalnymi zasadami. Poznaj je i zacznij tworzyć oferty o dowolnej długości, zachowując przy tym ich maksymalną skuteczność.
 
22. Strategiczna kolejność - układ elementów w ofercie (18:01 min.; 43,2 MB) Skuteczna oferta powinna być zbudowana jak domino: pierwszy element ma wprawić w ruch kolejne i doprowadzić do zakupu. Niestety, większość sprzedawców nie myśli o tym, a cały proces może zostać przerwany przez jeden z banalnych błędów. Skutek: utrata klienta. Dowiedz się, jaka architektura informacji najpewniej doprowadzi Twojego internautę do szczęśliwego zakupu i popraw błędy w swoich ofertach, które mogą przerwać ciągłość procesu zakupowego.
 
23. Infografika - minimum słów, maksimum treści (23:09 min.; 68,6 MB) Dobra oferta powinna zawierać bogaty opis i dobre zdjęcia – o tym już wiesz. Ale powinna posiadać też specjalny element dla klientów „leniwych” (czyli dla większości…), którzy w ciągu 10 sekund chcieliby poznać wszystkie najważniejsze fakty o produkcie i jego zalety. Poznaj zasady tworzenia efektywnych i efektownych infografik, które zachęcą klienta do zakupu… nawet w kilka sekund po otworzeniu oferty!
 
   
Blok III: Wiarygodność, zaufanie, marka
 
24. Autoprezentacja sprzedawcy (7:39 min.; 20,2 MB) Ponad 50% sprzedawców nie przedstawia się we właściwy sposób klientom. W efekcie ci ostatni, nawet jeśli masz dobrą i atrakcyjną ofertę, podświadomie uciekają do sprzedawców droższych, ale wiedzących, jak się zaprezentować. Dowiedz się, jak należy to robić, aby nie stracić transakcji.
 
25. Budowanie marki (1:00:45 godz.; 132 MB) Branding, czyli mądre i skuteczne budowanie marki, to proces, który wydaje się trudny i zarezerwowany tylko dla dużych firm. Poznaj proste zasady, dzięki którym nawet mały sprzedawca jest w stanie sprawnie i bez dużych nakładów zbudować indywidualną i rozpoznawalną markę, która stanie się drogowskazem zakupowym dla klientów.
 
26. Tagline czyni mistrza (27:44 min.; 51,5 MB) Tagline (inaczej: slogan, hasło reklamowe) to dźwignia, która może wzmocnić Twoją markę. Dlaczego więc tak niewielu sprzedawców po nią sięga? Jakie są trzy główne typy taglinów? Który z nich będzie najlepszy dla Ciebie? Dowiedz się i zdobądź łatwo kolejne punkty przewagi nad konkurencją.
 
27. Zaufanie (27:59 min.; 55,7 MB) Nie jest odkryciem, że klient woli zapłacić więcej i kupić u sprzedawcy, któremu ufa bardziej. Mało kto wie jednak, jak zapracować sobie na to zaufanie. Poznaj najważniejsze zasady i dowiedz się, które elementy szczególnie podnoszą zaufanie klienta do sprzedającego oraz jak mądrze i etycznie je stosować.
 
28. Firma z ludzką twarzą - dewirtualizacja oferty (15:39 min.; 33,7 MB) Czy e-klient widzi tylko Twoją ofertę, czy… również sprzedawcę? Pokazujesz mu swoją twarz? Widzi Twoją załogę? Wnętrze Twojej firmy, sklepu, magazynu? Ludzi krzątających się przy pracy, by przygotować jego zamówienie? Dowiedz się, jak osłabić negatywne skutki „wirtualności” oferty oraz uczynić ją bardziej ludzką i przyjazną.
 
29. Buduj pozycję eksperta i profesjonalizuj wizerunek (18:12 min.; 35,7 MB) Czy jesteś tylko „dostawcą towaru”, czy także kimś, kto doradzi i pomoże klientowi? Zwykłym „resellerem”, czy ekspertem w branży? Dowiedz się, jak profesjonalizować swój wizerunek, pozycjonować się jako ekspert, dostarczać nie tylko towar, ale też wartościową treść i przyciągać klientów m.in. dzięki magii content marketingu, będącego jedną z najskuteczniejszych i najmądrzejszych form marketingu w ogóle.
 
30. Media o nas + CSR (21:56 min.; 44,6 MB) Czy Twoja firma albo produkt zainteresowały media? A może sponsorowałeś jakieś wydarzenie sportowe czy kulturalne? Firmy społecznie odpowiedzialne lub dostarczające innowacyjne i wartościowe produkty mogą liczyć na darmową promocję w prasie, internecie czy telewizji – ważne jednak, by z takiej okazji umiejętnie skorzystać.
 
31. Wykorzystaj moc rekomendacji (14:11 min.; 30,5 MB) Marketing rekomendacji to, obok content marketingu, jedna z najgenialniejszych dźwigni sprzedażowych. Nikt bowiem tak skutecznie nie zachęci klienta do zakupu, jak jego znajomy, który poleca produkt. Dowiedz się, kiedy i o czym klienci lubią sobie „szeptać”, jak ich do tego zachęcić i jak mądrze wpleść rekomendację konsumencką do swoich ofert.
 
32. Usuń odstraszacze, które kłują w oczy (10:22 min.; 24,5 MB) Pracując nad stworzeniem oferty łatwo wpaść w jedną z wielu pułapek. Czasami coś, co Tobie – jako sprzedawcy – wydaje się dobre, na klientów działa odpychająco. Poznaj 5 takich najczęstszych odstraszaczy, wyeliminuj je i zwiększ sprzedaż!
 
33. Negatywy i hejt - pacyfikacja w stylu aikido (31:52 min.; 62,2 MB) Każdy aktywny sprzedawca prędzej czy później spotka się z krytyką, a nawet hejtem. Błędem jest odpowiadać ciosem za cios i emocjami za emocje. Poznaj 10 najczęstszych źródeł komentarzy negatywnych i unikaj ich. Naucz się, jak mądrze pacyfikować hejt i z niezadowolonego klienta uczynić ambasadora swojej marki. Dowiedz się, jak jeden otrzymany „negatyw”… skuteczniej niż pięć komentarzy pozytywnych może zachęcić kolejnych klientów, by mimo wszystko zaufali Tobie i Twojej ofercie.
 
   
Blok IV: Dodatkowe techniki i triki
 
34. "Trafność" Allegro - nowe reguły gry (12:01 min.; 23,5 MB) Od kilku lat sprzedawcom Allegro dokucza „trafność” - mechanizm decydujący, czyja oferta będzie lepiej widoczna, a która utonie wśród tysięcy innych. Nie taka jednak „trafność” straszna, jak ją malują – poznaj i zastosuj kilkanaście kluczowych elementów, które sprawią, że Allegro wywinduje Twoją ofertę nawet na początek listy z wynikami.
 
35. Reklama porównawcza - czyli "my" vs "oni" (34:12 min.; 80,1 MB) To jedna z najbardziej niedocenionych dźwigni sprzedażowych, o której zapomina ok. 97% wszystkich e-sprzedawców! A czy Ty sięgasz po potencjał reklamy porównawczej? Czy robisz to zgodnie z prawem? Umiesz porównywać produkty, by przekonać klienta, a zarazem nie sprowokować „zemsty” konkurencji? Wiesz, które elementy i jak warto porównywać? Czy zdajesz sobie sprawę, że porównywanie cen jest tym… co klientów interesuje najmniej?
 
36. Cross-selling - sprzedawaj krzyżowo (24,09 min.; 58,1 MB) Idąc do marketu z listą zakupów, ponad 90% klientów spontanicznie kupuje też produkty spoza listy. W internecie jest odwrotnie: kupujący wchodzą po konkretny produkt i z nim wychodzą. Dzieje się tak dlatego, że 3 na 4 e-sprzedawców nie stosuje cross-sellingu lub robi to źle. Dowiedz się, jak ustalić, co jeszcze może się przydać klientowi, jakie błędy najczęściej popełniamy w sprzedaży krzyżowej i jak mądrze zachęcić kupującego, by – oprócz przedmiotu, po który przyszedł – wrzucił do e-koszyka także inne produkty z Twojej oferty.
 
37. Up-selling - zwiększanie wartości koszyka (10:32 min.; 19,1 MB) Jak i kiedy warto doradzić klientowi, aby wybrał lepszy i droższy model – to istota up-sellingu. Ważne jednak, by robić to umiejętnie, mądrze i – przede wszystkim – etycznie. I aby klient, wydając więcej, niż zamierzał, miał pewność, że dokonuje dobrej inwestycji.
 
38. Down-selling - kiedy warto zmniejszyć transakcję (13:59 min.; 25,9 MB) „Dołowanie sprzedaży” nie brzmi dobrze, prawda? A jednak istnieje wiele sytuacji, w których warto klientowi zaproponować produkt mniej okazały, o niższych parametrach i tańszy. Mądrze przeprowadzony down-selling pozwoli dopasować ofertę do faktycznych potrzeb klienta, ale też uchroni Cię przed ucieczką tych klientów, którzy mają "ograniczony budżet”. Down-selling to kolejna bardzo niedoceniana, a niezwykle mądra i skuteczna dźwignia sprzedażowa.
 
39. Redukcja liczby zwrotów (12:30 min.; 23,6 MB) Jak zrobić, by klienci nie chcieli i nie musieli korzystać z prawa zwrotu? Istnieje co najmniej 5 prostych, mądrych, etycznych i zgodnych z prawem sposobów, które w niemal każdej branży pozwolą zredukować liczbę zwrotów nawet o ponad 90%. Poznaj je i oszczędzaj swój czas oraz pieniądze, a przy okazji uniknij ryzyka otrzymania negatywu.
 
40. Skuteczny e-mailing - gość specjalny (29:46 min.; 67 MB) Oferta wysyłana e-mailem pod wieloma względami przypomina tę na Allegro czy w e-sklepie. Ale ma też kilka specyficznych obszarów, od których zależy, czy Twój e-mail wzbudzi zainteresowanie, czy może od razu wyląduje w koszu. Poznaj najważniejsze elementy skutecznej oferty e-mailowej i dowiedz się, jak unikać najczęstszych błędów.
 
41. Zonki, czyli uwaga na palce! (29:47 min.; 73 MB) Własne błędy najtrudniej dostrzec, uczmy się więc na cudzych. Poznaj katalog 17 najczęstszych (czasami zabawnych, czasami strasznych) błędów popełnionych przez e-sprzedawców, którzy nawet nie zdają sobie sprawy z ich istnienia, a które niszczą sprzedaż. Znając je, unikniesz ich powtarzania i zwiększysz sprzedaż.
 
42. Hołdy i podsumowania (13,46 min.; 58,7 MB) Nie ma ofert idealnych, podobnie jak nie ma bezbłędnych sprzedawców. Znajomość podstawowych zasad, omawianych w szkoleniu „E-biznes do Kwadratu”, pozwala jednak tworzyć oferty, które – mimo swoich niedoskonałości – rzucają klienta na kolana, budzą jego emocje i zachęcają do zakupu. Chcesz poznać przykłady takich ofert? Proszę bardzo!


Ale czy to działa?

Działa. Internet nie wybacza ściemy – tylko dlatego ośmielam się prowadzić szkolenia i pisać książki biznesowe, że prezentowaną wiedzę sprawdziłem na skórze własnej i tysięcy innych e-sprzedawców.

Przykłady i dowody? Takie wzrosty (wcale nie najwyższe!) osiągnęli Uczestnicy moich szkoleń w ciągu kilku tygodni (a nawet dni) od przekazania wskazówek:

 

To wyniki z cyklu 2-godzinnych mikroszkoleń, jakie prowadziłem w ramach Akademii Allegro. Ich uczestnicy poznali tylko kilka elementów, które warto poprawić – Ty poznasz aż 33 sprawdzone i niezwykle skuteczne metody na wzrost sprzedaży!

Oczywiście nie wszystko działa u wszystkich tak samo. Jednak ponad 1300 audytów, kilka własnych biznesów i kilkanaście lat doświadczenia w e-biznesie pozwalają mi dostrzegać pewne powtarzalne i strategiczne elementy, o których prowadząc e-biznes na co dzień łatwo jest zapomnieć. A które – mówiąc wprost – decydują, czy klient wejdzie i kupi, czy też oleje Twoją ofertę i pójdzie do tańszej konkurencji.

Oto przykładowe wzrosty sprzedawców po moich szkoleniach (w zależności od branży i skali ich działania – największe wzrosty notowały „maluchy” i „średniaki”):

 

Chcesz wiedzieć, co dało im tak imponujące wzrosty?

Nie są to ani techniki tajemne, ani trudne. Większość z nich możesz zastosować w swoich ofertach w ciągu kilku/kilkunastu minut! Wszystkie te sposoby testowałem w praktyce (a sprzedawałem różne rzeczy: od książek, przez usługi korekty tekstów, po importowane z Wielkiej Brytanii… pojemniki na protezy; handlowałem płytami CD i usługami szkoleniowymi oraz audytorsko-consultingowymi; jako jeden z pierwszych w Polsce oferowałem szablony ofert Allegro, ale też nietypowe magnetyczne gadżety reklamowe własnego projektu; dziś przy zastosowaniu tylko niektórych z tych technik prowadzę prawdopodobnie największą firmę edytorską w Polsce).

Oprócz własnych biznesów, pomagałem poprawiać sprzedaż również tysiącom e-sprzedawców ze wszystkich niemal branż: od motoryzacji po sprzęt i usługi medyczne; od odzieżówki po usługi pogrzebowe; od erotyki po edukację; od elektroniki po ciężkie maszyny rolnicze. Wśród nich były zarówno małe (jednoosobowe) e-firemki, średniacy w swoich branżach, jak i wielkie koncerny czy giełdowe korporacje, m.in.:

Zauważyłem, że wszyscy, w każdej branży i niezależnie od wielkości, popełniają podobne błędy na etapie tworzenia ofert, przez które nie sprzedają.

 

Opinie Uczestników

Przez kilkanaście lat szkoleń i wykonywania audytów dla e-sprzedawców otrzymałem setki "laurek", potwierdzających skuteczność przekazanych wskazówek. Wszystkich fizycznie nie da się tu przytoczyć, ale oto kilka z nich:

 

Ciekawa prezentacja, temat na czasie, wykorzystanie dużej i aktualnej liczby przykładów.

Robert Apiecionek, PCC sp. z o.o. – prezes zarządu

 

Pan Maciej przykuł naszą uwagę konkretnymi i merytorycznymi poradami na temat e-marketingu, dlatego zdecydowaliśmy się poprosić go o przeprowadzenie analizy prezentacji oferowanych przez nas produktów na aukcjach Allegro. Audyt przeprowadzony był w rzetelny sposób, a do całej analizy została przygotowana prezentacja, gdzie punkt po punkcie mogliśmy omówić niedociągnięcia i wszystkie niejasne aspekty, które mogłyby wymagać poprawy.

Przemysław Ladra, X-kom.pl

 

Polecam szkolenie Macieja, ponieważ to jedno z najbardziej praktycznych szkoleń w Polsce: same konkrety, które prawie natychmiast można wdrożyć w każdym e-sklepie. Maciej podaje na tacy całe swoje wieloletnie doświadczenie z obserwacji setek sklepów i sprzedawców.

Dariusz Puzyrkiewicz, Dynanet.pl - copywriter

 

Wprowadziliśmy zaproponowane rozwiązania (...). Powiem szczerze, że nie myślałem, że coś się jeszcze uda wyciągnąć z tego rynku, ale jednak udało się. Od czasu wprowadzenia poprawek wzrosła sprzedaż z ok. 1900 szt. tygodniowo do 2500 szt. Obroty wzrosły o ok. 30% tygodniowo. Wcześniej taką sprzedaż mieliśmy jak były święta albo jakieś inne wolne dni, kiedy ludzie siedzieli w domu i kupowali produkty.

Maciej Wójcik, Allegro: www_keye_pl - właściciel

 

Ok. 98% uczestników oceniło tematykę wykładu jako zgodną z ich oczekiwaniami, a blisko 94% uznało jego poziom za odpowiedni. Ponad 90% ankietowanych oceniło prowadzącego bardzo dobrze lub dobrze, te same oceny odnośnie samych zajęć przyznało ponad 94% respondentów.

Marcin Majchrzak, Allegro – Kierownik ds. Społeczności

 

Byłam na dwóch szkoleniach Pana Macieja, na pierwsze posłał mnie szef, na drugie z radością poszłam z własnej inicjatywy. Polecam, 100% praktycznej wiedzy, którą od razu zaczęłam wdrażać w praktyce. Po miesiącu obroty mojej firmy (e-sklep) były o 32% wyższe, a po pierwszym kwartale przekroczyliśmy 100% wzrostu i dalej rośnie!

Joanna Matuszek, e-sprzedawca

 

Na bieżąco podczas zajęć wprowadziłam kilka zmian. Dziś od rana mam jakiś dziki szał, jakby klienci dostali kocimiętki – do 12 spłynęło 17 zamówień, a pod koniec dnia było ich w sumie 46!! Porównując statystyki z 3 ostatnich poniedziałków, zamówień mieliśmy odpowiednio: 7, 12 i 4 (czyli średnio 8 sztuk). 46 do 8 oznacza, że dzień po szkoleniu i pierwszych zmianach mamy wzrost sprzedaży blisko x 6! (prawie 600%!!!). Mam nadzieję, że to nie jakieś chwilowe anomalie rynku, ale stały wzrost, bo to jest aż zbyt szokujące, aby te kilka zmian zdziałało takie cuda! Dziękuję!

Anna, e-sprzedawca

 

Polecam wszystkim! Dobre porady praktyka, które naprawdę pomagają.

Radosław Sołtysiński, Mr. Hunter

 

Polecam szkolenie osobom, które zaczynają i prowadzą e-biznesy. Maciej w prosty i skuteczny sposób wskazuje najczęstsze błędy i przedstawia wiele technik, które wspierają e-sprzedaż.

Maciej Hiller, Terg SA

 

Efekty pojawiły się dosyć szybko (…). Nasza sprzedaż (...) jest lepsza o 20-30%, niemniej (...) liczę, że ostatecznie zwiększymy obroty o 50-100% w odniesieniu do analogicznego okresu zeszłego roku. Serdecznie dziękuję za trafny audyt, cenne uwagi i wskazówki. Bez Pana wiedzy i doświadczenia nie ruszylibyśmy do przodu, a tak możemy walczyć o pierwsze miejsce w rankingu sprzedawców folii na Allegro:)

Mateusz Kwiatkowski, iScratch.pl; Allegro: aguri_pl - właściciel

 

Dość słodzenia! Najchętniej w ogóle nie chwaliłbym się tak "siarczystymi" pozytywami, ale – jak by nie patrzeć – rekomendacja innych Klientów to jedna z najskuteczniejszych form marketingu, prawda?;). O niej z resztą również dowiesz się ze szkolenia "E-biznes do Kwadratu".

 

O prowadzącym

Nazywam się Maciej Dutko. Mówią o mnie "dr House polskiego e-biznesu" (choć co bardziej zgryźliwi porównują mnie do Magdy Gessler albo Wojciecha Cejrowskiego;). Coś w tym jest, bo przez ostatnich kilkanaście lat przeprowadziłem ponad 1300 audytów e-ofert, napisałem kilkanaście książek i stokilkadziesiąt artykułów w prasie branżowej oraz przeprowadziłem ok. 3000 godzin szkoleń – wszędzie, gdzie tylko się da, "dokuczam" e-sprzedawcom, wytykam im błędy i… razem z nimi pracuję nad ich usunięciem.

Serwis WhitePress.pl uznał mnie za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób w polskiej branży interaktywnej, a Uczelnia Asbiro nagrodziła fajną statuetką – nagrodą von Misesa.

Co jeszcze? Encyklopedycznie mówiąc: Twórca i właściciel Grupy Dutkon.pl Ltd, w której skład wchodzą m.in.:

  • AkademiaInternetu.pl – blog ekspercki dla e-biznesu
  • Audite.pl– audyty ofert sprzedażowych i stron WWW, konsultacje e-biznesowe
  • Korekto.pl– usługi redakcji i korekty tekstów
  • RepublikaWiedzy.pl– sklep internetowy z publikacjami nt. e-biznesu i internetu
  • E-biznes2.pl– projekt szkoleniowy “E-biznes do Kwadratu”.

Certyfikowany Wykładowca Allegro (z serwisem współpracuje od 2007 r.). W latach 2009-2012 współtworzył najważniejsze projekty edukacyjne grupy Allegro, m.in. „Edukacyjne Spotkania Allegro” (25 edycji), „Allegro dla Biznesu” (ponad 60 edycji), „Studenckie Spotkania z E-biznesem” i inne. Twórca autorskiego projektu szkoleniowego dla e-sprzedawców „E-biznes do Kwadratu” (ponad 20 edycji w latach 2013-2017).

Wykładowca w kilkunastu uczelniach w Polsce, w tym w 6 z 20 najlepszych uczelni biznesowych wg rankingu „Perspektyw”, które sam określił jako "Edukacyjny WIG20" (wykłada wyłącznie na studiach podyplomowych oraz MBA). Autor rozprawy doktorskiej nt. funkcjonalności stron WWW (2008). Felietonista Onet.pl (do 2015) oraz Mensis.pl, gościnnie pisze również dla magazynu “Online Marketing Poland”. Karierę zaczynał w 2002 r. jako redaktor Telegazety i internetu w TVP Wrocław.

Autor ponad 120 artykułów i kilkunastu książek nt. biznesu, internetu i rozwoju, w tym bestsellerów „Targuj się! Zen negocjacji” i „Efekt tygrysa” (wydanych jako jedne z pierwszych w Polsce książek w modelu selfpublishingu i crowdfundingu):

 

Pomysłodawca, koordynator i współautor “Biblii e-biznesu” – najważniejszej książki w branży e-commerce, uhonorowanej I miejscem i nagrodą „Economicus” w konkursie „Gazety Prawnej”:

 

W 2016 roku ukazało się II wydanie tej kultowej już pozycji, które w 2017 zdobyło Oscara Czytelników jako Najlepsza Książka Roku:

Więcej o autorze: Dutko.pl i Wikipedia.pl

 

Szkolenia stacjonarne

W latach 2013-2017 przeprowadziłem 23 stacjonarne edycje "E-biznes do Kwadratu" w Polsce, Wielkiej Brytanii i Tajlandii - ostatnie otwarte szkolenie w Bangkoku (25.11.2016) zgromadziło aż 75 osób. Niektóre edycje: 

Kolejne otwarte edycje z powodu ograniczeń czasowych nie są planowane. Ale nic straconego:

ZAMÓW INDYWIDUALNE SZKOLENIE
STACJONARNE DLA SWOJEJ FIRMY!
Wersja skrócona (1 dzień): 4900 zł/grupa do 20 osób
Wersja rozszerzona (2 dni): 8500 zł/grupa do 20 osób
Szczegóły: dutkon@dutkon.pl

…lub zamów rozbudowaną wersję wideo (18,5 godzin nagrania): 

e-biznes-2-box-3d 

Czy warto wydać tyle pieniędzy?

Ustalmy jedno: to nie wydatek. To inwestycja! Każda złotówka mądrze przeznaczona na szkolenie "E-biznes do Kwadratu" wróci do Ciebie z całym stadem swoich koleżanek, te zaś przyciągną następne. A to dopiero początek imprezy!

Tak, wiem: na rynku jest sporo szkoleń dla e-sprzedawców, za które zapłacisz o połowę mniej. Zastanów się tylko, czy wolisz zaufać wiedzy przetłumaczonej z amerykańskich książek sprzed kilkunastu lat, czy konkretnym liczbom:

  • 21 lat w sprzedaży (w tym 12 w e-biznesie);
  • blisko 3000 godzin szkoleń i ponad 10.000 przeszkolonych e-sprzedawców,
  • 1300 audytów Allegro i e-sklepów,
  • 13 książek i 120 artykułów na koncie,
  • ponad 100 tysięcy Czytelników moich książek i kilkaset tysięczy Czytelników bloga, którym pomogły one wygenerować setki milionów złotych.

 

ZAMÓW "E-BIZNES DO KWADRATU".
POPRAW SWOJE OFERTY I ZWIĘKSZ SPRZEDAŻ.
BEZ ZANIŻANIA CEN. BEZ PŁACENIA ZA MARKETING!

 

A może chcesz się dowiedzieć, dlaczego Twoja oferta nie sprzedaje tak, jak byś chciał? Zamów audyt oferty Allegro lub e-sklepu, a wskażę Ci, co należy poprawić, aby podnieść sprzedaż. Szczegóły:  
 
audite-tagline

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony