"E-biznes do Kwadratu" [edycja 2017] + "Biblia e-biznesu 2" lub inne książki gratis!

e-biznes-2-box-3d.png
  • promocja
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
Cena: 397,00 zł 497,00 zł 397.00
quantity szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: 20127301_20160928170140
Pin It

Opis

Zamów do 30.06 
- zaoszczędź 100 zł i zdobądź bonusy!

(od 1 lipca cena wzrasta do 497 zł)

 

18,5 godzin nagrania (to tyle, co 3 dni szkolenia).
Prawie 300 konkretnych rad. Blisko 800 inspirujących kejsów! 

To rozbudowana wersja on-line popularnego szkolenia dla e-sprzedawców,
którego ponad 20 edycji stacjonarnych odbyło się w latach 2013-2016.

Sprawdź też najbliższe szkolenia stacjonarne
lub zamów edycję indywidualną dla swojej firmy: www.ebiznes2.pl

 

Program szkolenia:

Blok 0: Wstęp
 
01. Przywitanie (3:19 min.; 6,09 MB)
Problem: spadająca sprzedaż, grymaszący klienci, konkurencja zaniżająca ceny. Rozwiązanie: 33 pozacenowe techniki i strategie, które pozwolą osiągnąć wzrosty, kiedy wszystkim dookoła sprzedaż spada. Oto istota szkolenia „E-biznes do Kwadratu”.
 
02. Kim jest Maciej Dutko? (11:22 min.; 28,7 MB)
Idąc do lekarza dobrze wiedzieć, kto zacz: jakie ma doświadczenie i osiągnięcia, w czym się specjalizuje i jakimi sukcesami może się pochwalić. Zanim zainwestujesz swój czas w szkolenie „E-biznes do Kwadratu”, i Ty dowiedz się, kto będzie Twoim przewodnikiem.
 
03. Plan i zawartość szkolenia (9:11 min.; 15,2 MB)
Przekrojowy plan naszego szkolenia.
 
04. Czy to jest skuteczne? (8:29 min.; 14,3 MB)
Łatwo powiedzieć: „Kup pan kota w worku!”. „Ale czy ten kot działa?” – zapytasz. Działa. I to cholernie dobrze. Zresztą, przekonaj się sam.
 
05. Ważne założenia (7:31 min.; 11,8 MB)
Im dokładniej ustalimy reguły gry, tym szybciej i tym lepsze efekty osiągniesz. Oto kilka podstawowych założeń naszego szkolenia i poprawy Twojej e-sprzedaży.
 
06. Co Cię gryzie? (5:51 min.; 10,4 MB)
Czy jesteś jak Wiewiór z „Epoki lodowcowej”, goniąc za złotówką, jak on za swoim orzeszkiem? Większość polskich e-sprzedawców ma właśnie ten problem: ślepą gonitwę za pieniądzem i ucieczkę przed ścigającą konkurencją. Tymczasem ten model można i warto zmienić.
 
07. Czy cena czyni cuda? (1:21:42 godz.; 60 MB)
Cena czyni cuda. Ale tylko wtedy, kiedy nie dajesz klientowi innych argumentów zakupowych. Dowiedz się, kiedy „cenocentryzm” ma sens, a kiedy będzie zwykłym strzałem w stopę i jakie są skutki osiągnięcia tzw. „ceny betonu”. Poznaj „piramidę decyzji zakupowych” oraz „wagę zakupową”, na której klient waży argumenty „za” i „przeciw” wyborowi Twojej oferty. Dowiedz się, co to „zakres temperatury cenowej” i zrozum, dlaczego niska cena… coraz częściej odstrasza, niż zachęca.
 
08. Klaskacze, niedociśnięte cytryny i AIDA ( 8:34 min.; 21,3 MB)
Dlaczego „marketing krzyku” jest słaby? Czy Twoja oferta cierpi na „syndrom niedociśniętej cytryny” (założę się, że tak…)? Jak w praktyce stosować mądry model AIDA? Czy przepalasz stosy banknotów, wydając je niemądrze na promocję zewnętrzną (AdWords, Facebook, mailingi, bannery itp.)? Sprawdź i przygotuj się do prostych zmian.
   
Blok I: Jak przekonać klienta, by kupił
 
09. Właściwa kategoria - bądź w dobrym miejscu! (32:27 min.; 68 MB)
Czy Twój produkt na pewno jest w dobrym dziale na Allegro? Czy kategorie w Twoim e-sklepie mają właściwe nazwy? Jak sprawdzić, gdzie faktycznie wchodzą klienci? Czy kategoria ma wpływ na pozycjonowanie? Jakie są skutki umieszczenia oferty w złym dziale? Kiedy warto podrzucić produkt do… niewłaściwej kategorii? Co zrobić, kiedy produkt pasuje do więcej niż jednego działu?
 
10. Skuteczny tytuł oferty - przykuj uwagę klienta (1:21:42 godz.; 138 MB)
Twoja oferta jest jedną pośród wielu tysięcy. Czy wiesz, jakie warunki MUSI spełnić jej tytuł, aby to właśnie w niego klient kliknął, robiąc pierwszy krok do kupna? Poznaj trzy najważniejsze zasady i kilkanaście najczęściej popełnianych błędów, a nauczysz się „z automatu” tworzyć skuteczne tytuły sprzedażowe.
 
11. Język korzyści - przestań informować, zacznij sprzedawać! (1:32:06 godz.; 194 MB)
Czy jesteś pewien, że Twoja oferta jest dobrym sprzedawcą? Według statystyk, 83% e-ofert wyłącznie informuje zamiast sprzedawać. Skala problemu jest ogromna, ale jego rozwiązanie – banalne. Dowiedz się, jak w łatwy sposób zacząć stosować język korzyści, szybko zwiększając konwersję sprzedażową nawet o kilkaset procent.
 
12. Nagłówek korzyści - zacznij od trzęsienia ziemi! (30:55 min.; 63,4 MB)
Pierwsze wrażenie to jedyna rzecz, której nie można powtórzyć. Sprawdź, czy Twoje oferty od pierwszych sekund chwytają klienta za serce. A może wciąż zaczynasz od banalnego „Witaj w naszym sklepie” albo „Przedmiotem aukcji jest…”? Dowiedz się, jak przywitać klienta, aby już od pierwszej chwili rwał się do poznania Twojego produktu i aby nie mógł się doczekać kliknięcia „Kup teraz!”.
 
13. Telegraf & zmasowana argumentacja - maksimum konkretu w minimum formy (25:36 min.; 56,3 MB)
Wiarygodne informacje i konkretne korzyści – to przekonuje dziś klienta skuteczniej niż wszechobecna marketingowa „wata”. Dowiedz się, jak stosować techniki telegrafu oraz zmasowanej argumentacji, aby w możliwie krótkich słowach zachęcić klienta do kupna.
 
14. Moc danych, czyli licz się z liczbami (22:32 min.; 41,9 MB)
Jak wzmocnić wiarygodność oferty, podpierając ją konkretnymi liczbami? Które dane wyjątkowo mocno przekonują klientów? W jaki sposób je przedstawić, aby były odpowiednio dobitne? Na jakie błędy uważać?
 
15. Limitowanie - imadło dostępności (22:30 min.; 39,2 MB)
Gdy dostępność danego produktu jest ograniczona, staje się on bardziej pożądany – to nic nowego. Ale czy wiesz, w jaki sposób i które elementy swojej oferty „limitować”, aby skutecznie zdopingować klienta do decyzji zakupowej, robiąc to przy tym uczciwie i etycznie?
 
16. Sprzedawaj obrazem. Reguła "3k": kontekst, korzyść, kontrast (56:58 min.; 132 MB)
Idę o zakład, że zdjęcia w Twojej ofercie sprzedażowej są… złe. Czy wiesz bowiem, jakie powinny spełniać kryteria? Nie, nie pytam o kwestie techniczne, jak odpowiednia ostrość, nasycenie czy kolory – znacznie ważniejsze jest, by zdjęcia produktowe spełniały trzy niezwykle ważne, ale łatwe do osiągnięcia, warunki. Poznaj je i sprzedawaj obrazem!
 
17. Copywriting - licz się ze słowami! (33:48 min.; 71 MB)
W marketingu każde słowo jest jak ładunek elektryczny: ma wartość dodatnią (+) lub ujemną (-). Wielu sprzedawców nie myśli o tym, przez co ich opisy zamiast przyciągać, odpychają klienta.Poznaj proste, skuteczna, a przy tym – etyczne zasady pisania tekstów, dzięki którym Twoja oferta będzie skuteczniej zachęcać klientów do składania zamówień. Bez manipulacji, NLP czy tanich sztuczek.
 
18. Nie bądź cenodajką! Garść pomysłów na pozacenowe budowanie przewagi konkurencyjnej (1:39:10 godz.; 205 MB)
Obniżenie ceny to absolutnie ostatnia rzecz, po którą powinieneś sięgać, aby pokonać konkurencję. Niestety, większość sprzedawców robi to w pierwszej kolejności i… przegrywa.Poznaj 21 pozacenowych, mądrych, niezwykle zyskownych i bardzo skutecznych sposobów na przekonanie klienta, by wybrał Twoją ofertę. Nawet, jeśli jest droższa od konkurencyjnych!
   
Blok II: Szata zdobi ofertę - stragan vs sklep
 
19. Jak Cię widzą... czyli formatowanie wewnętrzne (14:08 min.; 33 MB)
Klienci wolą kupować w profesjonalnie wyglądających sklepach, a nie na obskurnych i odpychających straganach. Niezależnie, czy sprzedajesz w serwisach „aukcyjnych”, w sklepie internetowym czy innymi e-kanałami, zadbaj o kilka najważniejszych elementów wizualnych swojej oferty, dzięki którym klienci zaufają Ci bardziej niż amatorsko prezentującej się konkurencji.
 
20. Wnętrze ma znaczenie - typografia & s-ka ( 43:07 min.; 129 MB)
Bywa, że e-sklep lub e-oferta ma piękny, profesjonalny szablon graficzny, ale wnętrze odstrasza dziesiątkami potworków. Przypadkowe kolory, nadmiar wyróżnień, wiele krojów pisma – to tylko kilka z nich. Dowiedz się, jak prawidłowo formatować tekst i elementy graficzne, aby prezentować się profesjonalnie i poważnie. Kanon dobrej typografii kształtował się przez kilkaset lat; Ty poznasz jego podstawy w… 43 minuty!
 
21. Czy długość ma znaczenie? (13:16 min.; 67,7 MB)
Dziś, kiedy e-klienci mają mało czasu i mnóstwo ofert do wyboru, wydaje się, że nasza prezentacja powinna być maksymalnie krótka. A jednak: kupujący lubią (!) długie oferty, pod warunkiem jednak, że są one zbudowane zgodnie z kilkoma fundamentalnymi zasadami.Poznaj je i zacznij tworzyć oferty o dowolnej długości, zachowując przy tym ich maksymalną skuteczność.
 
22. Strategiczna kolejność - układ elementów w ofercie (18:01 min.; 43,2 MB)
Skuteczna oferta powinna być zbudowana jak domino: pierwszy element ma wprawić w ruch kolejne i doprowadzić do zakupu. Niestety, większość sprzedawców nie myśli o tym, a cały proces może zostać przerwany przez jeden z banalnych błędów. Skutek: utrata klienta.Dowiedz się, jaka architektura informacji najpewniej doprowadzi Twojego internautę do szczęśliwego zakupu i popraw błędy w swoich ofertach, które mogą przerwać ciągłość procesu zakupowego.
 
23. Infografika - minimum słów, maksimum treści (23:09 min.; 68,6 MB)
Dobra oferta powinna zawierać bogaty opis i dobre zdjęcia – o tym już wiesz. Ale powinna posiadać też specjalny element dla klientów „leniwych” (czyli dla większości…), którzy w ciągu 10 sekund chcieliby poznać wszystkie najważniejsze fakty o produkcie i jego zalety.Poznaj zasady tworzenia efektywnych i efektownych infografik, które zachęcą klienta do zakupu… nawet w kilka sekund po otworzeniu oferty!
 
   
Blok III: Wiarygodność, zaufanie, marka
 
24. Autoprezentacja sprzedawcy (7:39 min.; 20,2 MB)
Ponad 50% sprzedawców nie przedstawia się we właściwy sposób klientom. W efekcie ci ostatni, nawet jeśli masz dobrą i atrakcyjną ofertę, podświadomie uciekają do sprzedawców droższych, ale wiedzących, jak się zaprezentować. Dowiedz się, jak należy to robić, aby nie stracić transakcji.
 
25. Budowanie marki (1:00:45 godz.; 132 MB)
Branding, czyli mądre i skuteczne budowanie marki, to proces, który wydaje się trudny i zarezerwowany tylko dla dużych firm. Poznaj kilkanaście prostych zasad, dzięki którym nawet najmniejszy sprzedawca jest w stanie sprawnie i bez dużych nakładów finansowych zbudować swoją indywidualną i rozpoznawalną markę. Markę, która i dla Twoich klientów stanie się drogowskazem zakupowym.
 
26. Tagline czyni mistrza (27:44 min.; 51,5 MB)
Tagline (inaczej: slogan, hasło reklamowe) to świetna dźwignia, która może wzmocnić Twoją markę. Dlaczego więc tak niewielu sprzedawców po nią sięga? Jakie są trzy główne typy taglinów? Który z nich będzie najlepszy dla Twojej marki?Dowiedz się i zdobądź łatwo kolejne punkty przewagi nad konkurencją.
 
27. Zaufanie (27:59 min.; 55,7 MB)
Nie jest odkryciem, że klient woli zapłacić więcej i kupić u sprzedawcy, któremu ufa bardziej. Mało kto wie jednak, jak zapracować sobie na to zaufanie.Poznaj najważniejsze zasady i dowiedz się, które elementy szczególnie podnoszą zaufanie klienta do sprzedającego oraz jak je mądrze i etycznie stosować.
 
28. Firma z ludzką twarzą - dewirtualizacja oferty (15:39 min.; 33,7 MB)
Czy e-klient widzi tylko Twoją ofertę, czy… również sprzedawcę? Pokazujesz mu swoją twarz? Widzi Twoją załogę? Wnętrze Twojej firmy, sklepu, magazynu? Ludzi krzątających się przy pracy, by przygotować jego zamówienie?Dowiedz się, jak osłabić negatywne skutki „wirtualności” oferty oraz uczynić ją bardziej ludzką i przyjazną.
 
29. Buduj pozycję eksperta i profesjonalizuj wizerunek (18:12 min.; 35,7 MB)
Czy jesteś tylko „dostawcą towaru”, czy także kimś, kto doradzi i pomoże klientowi? Zwykłym „resellerem” (pośrednikiem), czy ekspertem w swojej branży?Dowiedz się, jak profesjonalizować swój wizerunek, pozycjonować się jako ekspert, dostarczać nie tylko towar, ale też wartościową treść i przyciągać klientów m.in. dzięki magii content marketingu, będącego jedną z najskuteczniejszych i najmądrzejszych form marketingu w ogóle.
 
30. Media o nas + CSR (21:56 min.; 44,6 MB)
Czy Twoja firma albo produkt zainteresowały media? A może sponsorowałeś jakieś wydarzenie sportowe czy kulturalne? Firmy społecznie odpowiedzialne lub dostarczające innowacyjne i wartościowe produkty mogą liczyć na darmową promocję w prasie, internecie czy telewizji – ważne jednak, by z takiej okazji umiejętnie skorzystać.
 
31. Wykorzystaj moc rekomendacji (14:11 min.; 30,5 MB)
Marketing rekomendacji to, obok content marketingu, jedna z najgenialniejszych dźwigni sprzedażowych. Nikt bowiem tak skutecznie nie zachęci klienta do zakupu, jak jego znajomy, który poleca produkt.Dowiedz się, kiedy i o czym klienci lubią sobie „szeptać”, jak ich do tego zachęcić i jak mądrze wpleść rekomendację konsumencką do swoich ofert.
 
32. Usuń odstraszacze, które kłują w oczy (10:22 min.; 24,5 MB)
Pracując nad stworzeniem oferty łatwo wpaść w jedną z wielu pułapek. Czasami coś, co Tobie – jako sprzedawcy – wydają się dobre, na klientów działa odpychająco.Poznaj 5 takich najczęstszych odstraszaczy, wyeliminuj je i zwiększ sprzedaż!
 
33. Negatywy i hejt - pacyfikacja w stylu aikido (31:52 min.; 62,2 MB)
Każdy aktywny sprzedawca prędzej czy później spotka się z krytyką, a nawet hejtem. Największym błędem jest odpowiadać ciosem za cios i emocjami za emocje.Poznaj 10 najczęstszych źródeł komentarzy negatywnych i unikaj ich. Naucz się, jak mądrze pacyfikować hejt i z niezadowolonego klienta uczynić ambasadora swojej marki. Dowiedz się, jak jeden otrzymany „negatyw”… skuteczniej niż pięć komentarzy pozytywnych może zachęcić kolejnych klientów, by mimo wszystko zaufali Tobie i Twojej ofercie.
 
   
Blok IV: Dodatkowe techniki i triki
 
34. "Trafność" Allegro - nowe reguły gry (12:01 min.; 23,5 MB)
Od kilku lat sprzedawcom Allegro dokucza „trafność”. To mechanizm decydujący, czyja oferta będzie lepiej widoczna, a która utonie wśród tysięcy innych. Nie taka jednak „trafność” straszna, jak ją malują – poznaj i zastosuj kilkanaście kluczowych elementów, które sprawią, że Allegro wywinduje Twoją ofertę nawet na początek listy z wynikami.
 
35. Reklama porównawcza - czyli "my" vs "oni" (34:12 min.; 80,1 MB)
To jedna z najbardziej niedocenionych dźwigni sprzedażowych, o której zapomina ok. 97% wszystkich e-sprzedawców! A czy Ty sięgasz po potencjał reklamy porównawczej? Czy robisz to zgodnie z prawem? Umiesz porównywać produkty, by przekonać klienta, a zarazem nie sprowokować „zemsty” konkurencji? Wiesz, które elementy i jakie obszary warto porównywać? Czy zdajesz sobie sprawę, że porównywanie cen jest tym… co klientów interesuje najmniej?
 
36. Cross-selling - sprzedawaj krzyżowo (24,09 min.; 58,1 MB)
Idąc do marketu z listą zakupów, ponad 90% klientów spontanicznie kupuje też produkty spoza listy. W internecie jest odwrotnie: kupujący wchodzą po konkretny produkt i z nim wychodzą. Dzieje się tak dlatego, że 3 na 4 e-sprzedawców nie stosuje cross-sellingu lub robi to źle.Dowiedz się, jak ustalić, co jeszcze może się przydać klientowi, jakie błędy najczęściej popełniamy w sprzedaży krzyżowej i jak mądrze zachęcić kupującego, by – oprócz przedmiotu, po który przyszedł – wrzucił do e-koszyka także inne produkty z Twojej oferty.
 
37. Up-selling - zwiększanie wartości koszyka (10:32 min.; 19,1 MB)
Jak i kiedy warto doradzić klientowi, aby wybrał lepszy i droższy model – to istota up-sellingu. Ważne jednak, by robić to umiejętnie, mądrze i – przede wszystkim – etycznie. I aby klient, wydając więcej, niż zamierzał, miał pewność, że dokonuje dobrej inwestycji.
 
38. Down-selling - kiedy warto zmniejszyć transakcję (13:59 min.; 25,9 MB)
„Dołowanie sprzedaży” nie brzmi dobrze, prawda? A jednak istnieje wiele sytuacji, w której warto klientowi zaproponować produkt mniej okazały, o niższych parametrach i tańszy. Mądrze przeprowadzony down-selling pozwoli dopasować ofertę do faktycznych potrzeb klienta, ale też uchroni Cię przed ucieczką tych klientów, którzy „mają ograniczony budżet”. Down-selling to kolejna bardzo niedoceniana, a niezwykle mądra i skuteczna dźwignia sprzedażowa.
 
39. Redukcja liczby zwrotów (12:30 min.; 23,6 MB)
Jak zrobić, by klienci nie chcieli i nie musieli korzystać z prawa zwrotu? Istnieje co najmniej 5 prostych, mądrych, etycznych i zgodnych z prawem sposobów, które w niemal każdej branży pozwolą zredukować liczbę zwrotów nawet o ponad 90%. Poznaj je i oszczędzaj swój czas oraz pieniądze, a przy okazji uniknij ryzyka otrzymania negatywu.
 
40. Skuteczny e-mailing - gość specjalny (29:46 min.; 67 MB)
Oferta wysyłana e-mailem pod wieloma względami przypomina tę na Allegro czy w e-sklepie. Ale ma też kilka specyficznych obszarów, od których zależy, czy Twój e-mail wzbudzi zainteresowanie, czy może od razu wyląduje w koszu.Poznaj najważniejsze elementy skutecznej oferty e-mailowej i dowiedz się, jak unikać najczęstszych błędów.
 
41. Zonki, czyli uwaga na palce! (29:47 min.; 73 MB)
Własne błędy najtrudniej dostrzec, uczmy się więc na cudzych. Poznaj katalog 17 najczęstszych (czasami zabawnych, a czasami strasznych) błędów popełnionych przez e-sprzedawców, którzy nawet nie zdają sobie sprawy z ich istnienia, a które niszczą sprzedaż. Znając je, unikniesz ich powtarzania i zwiększysz sprzedaż.
 
42. Hołdy i podsumowania (13,46 min.; 58,7 MB)
Nie ma ofert idealnych, podobnie jak nie ma bezbłędnych sprzedawców. Znajomość podstawowych zasad, omawianych w szkoleniu „E-biznes do Kwadratu”, pozwala jednak tworzyć oferty, które – mimo swoich niedoskonałości – rzucają klienta na kolana, budzą jego emocje i zachęcają do zakupu. Chcesz poznać przykłady takich ofert? Proszę bardzo.

 

Zamów przed 30.06

W podziękowaniu otrzymasz cenę o 100 zł przyjaźniejszą. Dodatkowo możesz wybrać jeden z dwóch bonusów:
 

Opcja A:
"Biblia e-biznesu 2" (wart. 129 zł):
 
 
 
Opcja B: "Targuj się!" + "Efekt tygrysa" (2 x e-book + 2 x audiobook; wart. 126 zł):
 
 
W komentarzu do zamówienia napisz, który bonus wybierasz. 
 

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl